Reklamacije, povrati i prigovori

Tvrtka Zagria d.o.o. u potpunosti poštuje zakone propisane u Republici Hrvatskoj te se pri poslovanju pridržava istih.

POVRATI PROIZVODA
Zagria d.o.o. uvažava povrat proizvoda kupljenog na neviđeno putem IQ centar Internet trgovine. Ukoliko iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom, potrebno je učiniti sljedeće korake:
- najkasnije 14. dan od primitka proizvoda kontaktirati nas putem e-maila info@zagria.hr ili besplatnog broja telefona 0800-0801 navodeći pritom broj računa ili broj narudžbe
- ukoliko Potrošač iskoristi svoje zakonsko pravo na jednostrani raskid ugovora,  iz Članka 72. Zakona o zaštiti potrošača, potrošač je dužan snositi troškove povrata robe trgovcu. 
- proizvod koji se vraća treba biti zapakiran u originalnoj i dodatnoj vanjskoj ambalaži kako bi se vratio bez oštećenja koja mogu nastati prilikom transporta
- nakon pregleda proizvoda (da li je vraćeno sve što je naručeno, da li je proizvod oštećen, te da li je vraćen ispravan ako je bio korišten) pristupit će se povratu uplaćenog iznosa na isti način na koji je izvršena kupovina.
- povrat novca izvršit će se u roku 2 - 3 radna dana od primitka proizvoda, a najkasnije 14. dan od primitka proizvoda osim u slučaju da se radi o kartičnoj transakciji koju stornira i vraća banka na čiji rok ne možemo utjecati.

REKLAMACIJE PROIZVODA
Odgovornost za materijalne nedostake propisana je Zakonom o obveznim odnosima (NN 35/05, 41/08, 78/15, 29/18), a tvrtka Zagria d.o.o. u potpunosti ih se pridržava.
Ukoliko primjetite kvar ili materijalni nedostatak na proizvodu za vrijeme trajanja jamstva, kontaktirajte nas putem e-maila servis@zagria.hr ili besplatnog broja telefona 0800-0801. 

- prilikom prijave reklamacije molimo Vas da pripremite broj računa i/ili serijski broj proizvoda kako bi se mogao otvoriti servisni radni nalog. 
- proizvod je potrebno zapakirati na način da osim prijavljenog ne bi nastao i neki drugi kvar kojega radi oštećenja uzrokovanog mehaničkim putem koji nećemo moći priznati pod jamstvene uvjete koje je propisao proizvođač, a koji se nalaze popisani na Jamstvenom listu isporučenom uz proizvod.
- za prikupljanje proizvoda koristimo dostavnu službu Overseas Express, a pošiljke se preuzimaju uglavnom u roku od 24 - 48 sati od prijave.

- po završetku dijagnostike kontaktirat ćemo Vas i informirati da li je:
    - proizvod uspješno popravljen u jamstvenom roku,
    - proizvod će biti zamjenjen drugim radi nemogućnosti popravka,
    - proizvod nije moguće popraviti pa nudimo zamjenu za drugi,
    - proizvod nije moguće popraviti i ne postoji drugi za zamjenu te se uplaćena sredstva vraćaju u cijelosti.

Nakon Vašeg usmenog ili pismenog očitovanja, postupit će se prema jednoj od četiri gore navedene opcije, poštujući pritom zakone Republike Hrvatske. 

REKLAMACIJE DOSTAVNOJ SLUŽBI
U slučaju da je pošiljka vidno oštećena, možete primitak iste odbiti te će Vam se u najkraćem mogućem roku poslati nova.
U slučaju da ste preuzeli oštećenu pošiljku, odnosno ukoliko ste tek nakon otvaranja ustanovili kako je vanjsko oštećenje utjecalo na ispravnost proizvoda, isto je potrebno fotografirati i sačuvati ambalažu te nas bez odgode kontaktirati putem info@zagria.hr ili besplatnog telefona 0800-0801 kako bi IQ centar WEB trgovina poduzela odgovarajuće korake vezane uz reklamaciju dostavnoj službi.

RIJEŠAVANJE SPOROVA
Platforma Europske komisije za rješavanje sporova preko interneta omogućava rješavanje sporova vezanih uz kupnju, kako u tuzemstvu tako i u inozemstvu.
Trgovac trenutno ne sudjeluje predmetnim postupcima za online rješavanje potrošačkih sporova.

PRIGOVORI
Prigovor na uslugu ili primljeni proizvod možete uputiti na jedan od načina:
a) e-mailom na adresu prigovori@zagria.hr
b) poštom na adresu Zagria d.o.o., Slavonska avenija 26/9, 10000 Zagreb

Bez odgode ćemo potvrditi primitak prigovora, a u roku od 14 dana poslati i službeno očitovanje istim kanalom komunikacije.
Molimo da se prilikom pisanja Prigovora referirate na broj narudžbe, računa ili naslova e-maila.

Vaš IQ centar