Dostava

Dostavu vršimo putem Overseas Expressa (overseas.hr, besplatan broj telefona 0800/336-633), bez obzira na veličinu i masu pošiljke.
Paketne pošiljke dostavljaju se uglavnom u roku od 48 sati od izrade računa.
Ovisno o vremenskim uvjetima, stanju u prometu ili dostavi na otoke rok isporuke može biti i dulji (v. raspored vožnje Overseas Expressa)

CIJENIK DOSTAVE  
Za sve narudžbe iznad 65EUR (489.74kn) s PDV-om dostava je besplatna.
Za narudžbe ispod 65EUR (489.74kn) dostava se naplaćuje 3.5EUR (26.37kn) s PDV-om
Opcija EXPRESS dostave (unutar 4h za grad Zagreb - poštanski broj 10000) dostupna je po cijeni od 14EUR (105.48kn) s PDV-om.
Važno #1: paletnu robu  (bijela tehnika, kopirni uređaji i slični proizvodi velike mase) dostavljamo do adrese, no ne unosimo na kućni prag.
Važno #2: paletnu robu  (bijela tehnika, kopirni uređaji i slični proizvodi velike mase) ne dostavljamo express dostavom.
Dostava za paletne isporuke (serverski ormari, fotokopirni uređaji i slično) naplaćuje se od 20EUR (150.69kn) - 40EUR  (301.38kn) s PDV-om, a ovisno o cjeniku dostavne službe Overseas Express
Usluga transporta nalazi se na računu kao izdvojena stavka.


DOSTAVA U VLASTITOM ARANŽMANU
Kupac može dostavu organizirati i u vlastitom aranžmanu putem bilo koje dostavne službe, pri čemu mora pripremiti sljedeće podatke: 
- ime i prezime
- adresa za dostavu
- kontakt broj telefona (v. Izjava o privatnosti - GDPR)
- veličina i masa paketa (podatak o istima može se dobiti kod nas).


PRAĆENJE POŠILJKE 
Svaka pošilka ima svoj broj te se po tom broju (tracking number) može pratiti i njezina lokacija.
Ukoliko dostava kasni, kupac se može informirati kod nas o broju pošiljke te tako saznati gdje se ona trenutno nalazi.


DOLAZAK POŠILJKE 
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete.
- kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke pregledati pakiranje,
- ukoliko pakiranje ima vidljivih oštećenja ili je pošiljka otvarana, kupcu se preporučuje da odbije primitak iste jer proizvod može biti  oštećen,
- odbijanjem primitka, dostavna služba pošiljku vraća IQ centru, uz napomenu da ista sadrži nedostatak,
- više o postupku reklamacija na: Reklamacije, povrati i prigovori.


PREUZIMANJE POŠILJKE
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke, dostavnoj službi potpisati otpremnicu ili dostavnicu, koja istoj služi kao potvrda o preuzimanju;  ukoliko je pošiljka oštećena, dostavnoj službi kupac daje izjavu o nepreuzimanju odnosno vraćanju pošiljke.


Vaš IQ centar