Dostava

Dostavu paketa vršimo putem Overseas Expressa (overseas.hr, besplatan broj telefona 0800/336-633).
Paketne pošiljke dostavljaju se uglavnom u roku od 48 sati od izrade računa.
Ovisno o vremenskim uvjetima, stanju u prometu ili dostavi na otoke rok isporuke može biti i dulji (v. raspored vožnje Overseas Expressa)

Dostavu paletnih pošiljki vršimo putem Englmayer Zagreb d.o.o. ( englmayer.net ) bez obzira na količinu i masu.
Paletne pošiljke dostavljaju se uglavnom u roku od 72 sata od izrade računa.


CIJENIK PAKETNE DOSTAVE  
Za sve narudžbe iznad 65,00 EUR  s PDV-om dostava je besplatna.
Za narudžbe ispod 65,00 EUR dostava se naplaćuje 3.5EUR s PDV-om
Usluga transporta nalazi se na računu kao izdvojena stavka.
U slučaju povrata paketa, kupac samostalno i u potpunosti snosi trošak povrata dostavnom službom prema vlastitom izboru.


CIJENIK PALETNE DOSTAVE  
Za sve narudžbe bijele tehnike iznad 65,00 EUR s PDV-om dostava je besplatna.
VAŽNO: paletnu robu  (bijela tehnika, kopirni uređaji i slični proizvodi velike mase i volumena) dostavljamo do adrese, no ne unosimo na kućni prag.
Usluga transporta nalazi se na računu kao izdvojena stavka.
U slučaju povrata paletne dostave kupac samostalno i u potpunosti snosi trošak povrata dostavnom službom prema vlastitom izboru.


EXPRESS DOSTAVA - VRIJEDI SAMO ZA PAKETE
Opcija EXPRESS dostave (unutar 4h za grad Zagreb - poštanski broj 10000) dostupna je po cijeni od 14,00 EUR  s PDV-om.
Opcija EXPRESS dostave moguća je samo za određene proizvode.
Opciju EXPRESS dostave moguće je naručiti isključivo za narudžbe uplaćene do 15 sati.
VAŽNO: paletnu robu  (bijela tehnika, kopirni uređaji i slični proizvodi velike mase) ne dostavljamo express dostavom.


DOSTAVA SOLARNIH PANELA
Solarne panele ne dostavljamo, jer ih dostavne službe ne žele preuzeti radi lomljivosti.
Stolga, solarne panele morate osobno preuzeti ili organizirati transport u vlastitom aranžmanu.


DOSTAVA U VLASTITOM ARANŽMANU
Kupac može dostavu organizirati i u vlastitom aranžmanu putem bilo koje dostavne službe, pri čemu mora pripremiti sljedeće podatke: 
- ime i prezime
- adresa za dostavu
- kontakt broj telefona (v. Izjava o privatnosti - GDPR)
- veličina i masa paketa (podatak o istima može se dobiti kod nas).


PRAĆENJE POŠILJKE 
Svaka pošilka ima svoj broj te se po tom broju (tracking number) može pratiti i njezina lokacija.
Ukoliko dostava kasni, kupac se može informirati kod nas o broju pošiljke te tako saznati gdje se ona trenutno nalazi.


DOLAZAK POŠILJKE 
Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenim transportom ne oštete.
- kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke pregledati pakiranje,
- ukoliko pakiranje ima vidljivih oštećenja ili je pošiljka otvarana, kupcu se preporučuje da odbije primitak iste jer proizvod može biti  oštećen,
- odbijanjem primitka, dostavna služba pošiljku vraća IQ centru, uz napomenu da ista sadrži nedostatak,
- više o postupku reklamacija na: Reklamacije, povrati i prigovori.


PREUZIMANJE POŠILJKE
Kupac je obvezan prilikom preuzimanja pošiljke, dostavnoj službi potpisati otpremnicu ili dostavnicu, koja istoj služi kao potvrda o preuzimanju;  ukoliko je pošiljka oštećena, dostavnoj službi kupac daje izjavu o nepreuzimanju odnosno vraćanju pošiljke.


TROŠAK POVRAT POŠILJKE (pravo na jednostrani raskid ugovora)
Kupac samostalno i u potpunosti snosi trošak povrata dostavnom službom prema vlastitom izboru.



Vaš IQ centar